UniCredit zrywa relacje biznesowe z Facebookiem. Powód? Nieetyczne działania

psav zdjęcie główneDyrektor zarządzający UniCredit Jean Pierre Mustier powiedział, że jego grupa nie będzie miała żadnych relacji biznesowych z Facebookiem, ponieważ firma ta – w jego ocenia – nie zachowuje się właściwie. Mustier odniósł się w ten sposób do kampanii reklamowych i marketingowych – skomentował rzecznik prasowy UniCredit. Obecnie bank posiada kilka kont na Facebooku, które są regularnie aktualizowane. Rzeczniczka Facebooka odmówiła komentarza w tej sprawie. Inne wielkie firmy, takie jak Unilever, czy Sonos, także zagroziły wycofaniem reklam z Facebooka. M.in. dzięki reklamom na urządzeniach mobilnych, Facebook w drugim kwartale 2018 roku zwiększył swoje przychody o 42 proc. do poziomu 13,2 mld dol. >>> Czytaj też: Facebook chce naszych danych bankowych. Gigant rozmawia już z największymi instytucjami w USA